rab25 dikişlerinizd hiçbir sey olmaz asıl kendinizi tutup kabız olursanız daha da zorlanırsınız demisti doktor bana. Ikınarak dikiş açılmıyor çünkü dikişin vajende makatta değil korkma. Korktukta cıkısı daha da zorlaştırırsın. Eğer kabız olduysan da doktor ilaç yazsın geçmiş olsun