gizemtutuum Bezi takılıyken anne çiş diyordu ben de bi gün cesaret edip sabahtan bezi çıkardım bak artık kutuya çiş yapalım bu senin çiş kutun dedim ilk 10 dakika da bi sordum çiş var mı diye ve sık sık oturttum çişini yaparsan sana dondurma vereceğim falan dedim ve çiş yapana kadar oturttum kendisi de kalkmak istemiyordu bu biraz kolaylaştırmıştı süreci 😆 Ertesi gün 20 dakika ara ile sormaya başladım çiş var mı diye 3.gün tamamen sormayı bıraktım çünkü çok fazla kaçırma olmadı ve kendi söylemeye başlamıştı tamamen alışması bir hafta sürdü gece bir iki kere altına işedi çünkü gece uykusunu bölmek hiç istemiyor çişi gelince söylemiyor kaldırınca da ağlıyor yapmıyor bende artık sormuyorum baktım ki çok kıpırdıyor uykusunda mırıldanıyor o zaman çişe oturtuyorum yaparsa yapıyor yapmazsa yine ağlıyor yapmıyor uyuyor ve sabah uyanınca yapıyor