sedakkk Kızlar 1.5 aylık bir bebeğim var 40ımız çıktı bundan sonraki süreçte önerebileceğiniz bir korunma yöntemi var mı alet taktırmayı düşünüyorum ama bir yandan da doğum kontrol ilacı kullanayım diyorum kararsızım fikirlerinize açığım
hepyerdeyizz sedakkk hapla hamile kalmıştım korkudan iğne vurdurdum Ama öneren olmadı burda falan pek 🥲47 günlük falan oldu 35 günlükken vurdurdum kontrole gittiğimizde ama araştırıyorum umarım tam korunaklı birşey çıkar 🥲🥲
Themom_ sedakkk 24 aydır doğum kontrol hapı ile korunuyorum hiç bir yan etki görmedim, yaşamadım. Çok memnunum. Spiral taktıracaktım kayan ve hamile kalan hikayeleri okudukca vazgectim direk ışık hızı ile.
sedakkk hepyerdeyizz iğneyi doktor mu yazıyor ne dememiz lazım yoksa eczaneden direkt gidip mi alıyorsunuz bu konularda çok bilgisizim 🤦🏻♀️
hepyerdeyizz sedakkk eczaneye gidip aliyosun bir sylik üç aylik şeklinde var . Alincadaa herhangi bi vuran vurabilir be sağlık ocağına gitmiştim