Syst33 bende motilium şurup kullanıorum bide gaviskon toz mamasına koyuyorum bide AR mama kullanıorum benım sütümü direk kusuodu reflüsü var yazık bebişler acı cekıolar herseyden onemlısı 6. AYdan sonra duzelcek ıns doktorlar ole dio bebekler ıcın ben cok cektım 4,5 aylık olduk 3,5 aylıkken goturdum doktora ev üst baş günde 50 kere kıyafet deıstıodum hem kendım hem bebek artık catlamak uzereydım aglamamak ıcın zor tutuosum kendımı evın heryerınde kusmuklar vardı sılmekten dakıka bası canım cıkıodu çok şükür kurtuldum Sende bi doktor bul bari göster ama büyük ıhtımalle reflüdür ben kendım dogduktan 15 gün snra teshısı koydum dırek AR mama vermeye basladım ama benım sütümü kusuodu sonra o ilaçlarla gectı hıı bide zatiden şurup verdi ilave bu ılclara ama pnu baska bı doktor ekledı ben benım surumu kusuo ve rahatsız oluo dıınce o cok rahattlattı bebegıde