poyrazim1312 Oğlum 5 ay 12 günlük dun aksamdan beri bi huzursuzluğu var aniden başlayan anlam veremiyorum ağlıyor sürekli napsam olmuyor oynatıyorum oynamıyor geziniyorum olmuyor zorla uyutuyorum dinlensin diye. Bugünde elini hep böyle yapıyor kulağını tutuyo kulağımı ağrıyor acaba
huda1903 poyrazim1312 benim de bebeğim böyle yapıyordu diş sancısı sandım bende kulağında iltihaplanma da olmuştu bir gidin gösterin yimede
poyrazim1312 pozitifanne06 ama bir anda baslarmi dis sancisi ? Damaklarda gorunurde hiç bisi yok ilk bebegim acemilik var dis bir anda mı gelir
pozitifanne06 poyrazim1312 bir anda gelir bu anda geçer. Benim kız da kulaklarını cekiyodu böyle gittim doktora dis yüzünden dedi
ciray Diş sancısı bu, kulak çekme hareketi de genelde diş göstergesi, kulağa yansıyan ağrı yapıyor çünkü. Ve evet bir anda ortaya çıkıyor o ağrı. Çığlık çığılığa uyanıyorlar özellikle bu dönemde, bizim de aralıklı olarak devam ediyor.
kbrakayaa Diştir canım bir nda başlıyor artıyor huzursuzluğu, gece uyanmaları sıklaşır kulagını sürekli çeker ben o dönemler de dişini rahatlatacak şeyler kullanmıştım faydasını görmüştüm umarım sizin de agrısız sancısız geçer bu döneminiz
poyrazim1312 kbrakayaa geceleride çok güzel uyuyordu dun geceye kadar işte ne olduysa bir anda oldu noldu dedim çocuğa
ciray poyrazim1312 kulağını acile veya aile hekimine gösterebilirsiniz, tanısını koymak çok basit. Ateş ve kulak akıntısı yoksa çok düşünmem ben. Büyük olasılıkla diş diyorum. Aynı süreci geçirdik çünkü. Hala da kulağını çeker, diş çıkartıyor ve düzenli aralıklar da yapıyor.
kbrakayaa poyrazim1312 işte diş öyle yapıyor canım :) bir süre geceler öyle geçiyor tetagil kullanabilirsin doktora sorarak şimdiden Allah yardımcın olsun :)
kbrakayaa poyrazim1312 işte diş öyle yapıyor canım :) bir süre geceler öyle geçiyor tetagil kullanabilirsin doktora sorarak şimdiden Allah yardımcın olsun :)
[silindi] poyrazim1312 yani muhtemelen diştir ama enfeksiyon da olabilir doktor bi baksın bence bizde de olmuştu kulağına baktı bir şey yok dedi ama bi damla verdi rahatlatır diye, rahatlattı gerçekten
bebek2anne1 poyrazim1312 benim kızımda ⅔ gündür asla uyumuyor keyifsiz bende doktoruna yazacaktım bugün acaba bizimde mi diş geliyor
ciray poyrazim1312 evet aniden başladı, zaten salya ya da elinin ağzına götürmesi bayağıdır vardı ama calpol ya da başka ağrı kesici vermeyin lütfen. Çünkü ağrı başka nedenden ise baskılar, yani kulak enfeksiyonu ise de ağrı azaldığında tanı gecikir. Süreci kendi kendine devam etsin. Zaten anlarsınız
ozcan39 poyrazim1312 Ayına göre değil de kilosuna göre ayarlanıyordu o. Ama isterseniz riske atmayıp boydan kesilmiş yarım fitil verin, hem daha çabuk etki eder. Gece boyu rahat uyur
isamerve poyrazim1312 eğer ki çok fazla burun aspiratörü kullanıp kulağa zarar vermediyseniz damakları ağrıyor demektir. Rabbim kolaylaştırsın 🤲🏻
poyrazim1312 ciray dis olduğunu nasıl anlicamki dis patladiktan sonra görünür öncesinde nasıl bakıp anlayabilirim