gokkuss mom97X ay hayırlı olsun sapasağlam dişleri olsun peki bu fotoğraftan ne kadar süre sonra çıktı
gokkuss mom97X ya bizimde gündüz keyifli gece sürekli sallabmak istiyor dalamıyor ama sabaha kdar bu böyle bir iki saat salladım değil ayağımda dalıyor yerine koyarken uyanıyor iki gece hiç uyumadı desem yeri var dişlerine bakfım böyle kabarık
mom97X gokkuss diştendir canım, ilk dişler çok fena çektirdi bize. Dediğin gibi gündüzler iyi akşama doğru berbat huysuzdu. Pedifen veya Calpol veriyordum gece uyutmadan rahatlasın diye. Şimdi altta 2 üstte 2 çıktı yanlardakiler de patlamak üzere
gokkuss mom97X maşallah darısı başımıza 10-15 gün boyunca böyle yapmaz umarım günlük iki üç saatlik uykuyla duruyoruz ya 🥺
mom97X gokkuss ay evet benimki de gece 10 dk da bir uyanıyordu, ama ilk dişler öyle işte zor oluyor. Ama patlar yakında inşallah az sabır