Kızım agıstostosta 4 yaşını dolduracak ama o kadar Zor bir çocuk ki parka gideriz asla oynamaz birine gideriz otururuz en ufak bir şey ağlar ağlamak da değil aşırı derede de bağırarak ağlar yemek yemez sürekli yemek seçiyor ben yedirmezsem yemiyor istediği olmayınca dakikalarda ağlar konuşuyorum olmuyor anlatıyorum olmuyor az önce dışarı çıktık parka götürdüm top oynamak istedi top oynadı sonra kardeşinin bebek arabasına binmek istedi eve gidelim dedim kıyamet kopardı sürekli o kaçtı biz zor yakaladık Bakıyorum etrafa anneler kamelya da bankta oturuyor çocukları kendi kendine oynuyor benim ki asla oynamaz ne bir salıncak ne kaydırmak hiç bir şey sadece bizimle oynamak istiyor duygularını mı ifade edemiyor başka bir şey mi bilmiyorum o yüzden dışarı çıkmak bir yere gitmek ya da birinin bana gelmesinden aşırı nefret eder oldum artık.çözüm önerileriniz var mı yaşayan var mı ?