UykuPerisi_ 3 buçuk aylık bebeğim bir yandan ağlıyor ben bebek arabasını eşim çocuğu her paçamızı bir yerden toparlayıp eve zor düştük 😂 bana akıl verin çocukla akşamüstü çıkmak daha mı mantıklı yoksa hiç çıkmamak mı :( balkon bize yeter mı :(
tugrulreis UykuPerisi_ biz saat 6 dan sonra çıkardık bebişle yürüyüşe ama balkonunuz genişse o da iş görür annemler de teras var oraya gidince hiç dışarıya gerek kalmıyor.
papatyam-34 UykuPerisi_ Bende 6 dan sonra çıkarıyorum ama bugün daha bi sıcak sanki klimayı açtım salondan çıkasım gelmiyor diğer yerler yanıyor bugün evde duracağım galiba 😆
ayisit UykuPerisi_ klima ile bile zor duruluyor Temmuz ağustosta ne yapacağız bilmiyorum ve en mantıklısı gece dışarı çıkmak akşam da değil gece 😂
rachelgreen_ Şu an 5-6 gibi çıkmak biraz daha iyi oluyor ama muhtemelen 1 ay sonra o da olmayacak akşam 9-10 dan sonra iyi olur bebekli de o saatte çıkamaz zaten 😅
Metesmom Valla sizin oralarda nasıl bilmiyorum da ben Bursa’dayım, dışarısı sıcak ama evler dışardan daha serin, sıcaklamadan duruluyor en azından bizim evde. O yüzden anca bu saatlerden sonra yavaş yavaş çıkılırsa çıkılır dışarı.