reyhanhsvci Evet hanımlar Benim bebişimin sol kolunun arkasında minnacık bi beni var 🥰 Sizin yavruların var mı?
mamalika reyhanhsvci kızımın omuzunda mor-siyah renkte küçük bir doğum lekesi var. Çok tatlı görünüyor insan çocuğunda lekeyi bile sevebiliyormuş 😊. Belinde de daha silik ama daha geniş bir leke var. İnternette gördğm moğol lekesi olarak adlandırılıyormuş.
minikmucizemaak reyhanhsvci Benim sol kolumda baya belirgin benim var. Bilek kısmında. Oğlumun da sağ bacağın da bilek kısmında minicik var 🥲
Aklimideliricem Büyük oğlumun ensesinde kırmızı leke var tıraş olunca çıkıyo bide göbeğinin sağında küçük bi leke var. Küçük oğlumunda abisindeki göbekteki lekenin aynı yerinde biraz daha büyük lekesi var bide totosunun üstünde koyu küçük bi leke var 😂😂
fatmatrn Benim oğlumun da çenesinin alt sağ tarafında kahverengi bir leke var biraz, büyük nohut kadar ama büyümüyor çok şükür 😊
Duyulurum reyhanhsvci bizim eşimle bolca var benlerimiz. Çocuklar da doğduklarında yoktu ama büyük oglumun üç tane küçük oğlumun da bir tane çıktı. Kulak arkası sırt omuz bacak 😅
oylesinebiri__ reyhanhsvci göğüs kısmında var doğduğunda vardı babasının da aynı yerde ona çekmiş anlatmaya gerek yok 😅
demirts reyhanhsvci oğlumun sol omzunda kalp şeklinde dogum lekesi var babasından aldı birde sırtının tam ortasında belirgin bir adet ben var. Doğum lekesini gören aşk çocugu bu belli diyor 😂