manzaramistanbul hanımefendi yanlış biliyor süt dişleri ayrık olmalı ki kalıcı dişler sıralı ve düzgün çıksın eğer süt dişleri arasında boşluk olmazsa büyük ihtimalle ileride çarpraşık ve sıkışık bir diş yapısı olacsk bu arada dudak bağınız çok kalın gözükmüyor ama yinede bir dr görse daha iyi olur benim oğlumunki daha kalın ve şuan takip yeterli dedi dr umuz