Hifa İyi geceler kızlar.. Benim ufaklık tam 5 aylık bugün. Geçen ayda aynı problemi yaşadım bu ay yine aynı problemi yaşıyorum. Ne zaman yeni ayına girecek olsa 4-5 gün gece uykusuna geçmekte sıkıntı yaşıyor ya da uykusunda ağlıyor sürekli emmek istiyor. Geçen ay dönmeye başlama zamanıydı uykuya geçerken dönmeye uğraşıyordu. Uykusunda dönmeye çalışırken uyanıp ağlıyordu. Şimdi 5 aylık 2-3 gündür ayaklarını yakalamaya çalışıyor. Elleri sürekli bacaklarında ve bunu uykuya geçerkende yapıyor. 3 gündür bu saati buluyor uyuması. Uykusu var ama uyuyamıyor. Yavrum 9 dedimmi uyurdu şimdi 12 ler 1 ler 🤦🏼♀️ Sizlere de oluyor mu böyle. Bu dönemi atlatmanın kolay yolunu bilen var mı? Sürekli yardımcı oluyorum artık çabucak kavrasın da rahata eder kuzum güzel güzel uyusun diye..
Ays-nn Hifa atak haftaları oluyor bebeklerin bazıların1 hafta bazıların 15 gün sürüyor . Her bebekte oluyor yani bazısı daha huzursuz geçiriyor . Bazısı meme istemiyor yada uyumak . Hepimiz yaşıyoruz 🙏
Balannesi Hifa Oluyor canım oluyor 😊❤️ Çünkü her ay yeni bir beceri ediniyorlar yeni birşey öğreniyorlar aylık güncellemeleri geliyor😍 Beyinleri de zorlanıyor uyumak istemiyorlar ben hep bu yönden bakıp geliştiği büyüdüğü için çok seviniyorum🙏🏼
Hifa Ays-nn atak sonrası durumunu yaşıyoruz biz. Atak bitti ayaklar hop ellere kavuşmaya başladı çıldırıyor yakalayacağım ayaklarımı diye 😂
Hifa Balannesi çok doğru yeni beceriler kazanıyorlar ben de çok mutlu oluyorum. Lakin kuzum çok yoruluyor gözler kıpkırmızı oluyor uykusuzluktan geçemiyor kuzum uykuya ondan sordum sizlerde de aynı durum varsa neler yapıyorsunuz var mı kolay uykuya geçirecek bir yöntem ☺️