beggy Şahsen 12. aydan sonra yürümeye başladıktan sonra. Elbette peşinden koşturmakta yorucu fakat beni bebeklik hali daha çok sıkmıştı. Daha sık emmesi, daha sık uyuması, hep kucakta olma hali ve iletişim kuramamak. Bunlar sıkıyordu beni. Ama ne zamanki yürüdü, iletişim kurmaya başladı, gündüz daha az uyumaya başladı bende daha rahat dışarı çıkmaya başladım vs. Ondan sonrasını daha çok sevdim. Şuan 19 aylık keyifli yani. İletişim ve bazı şeyleri beraber yapmaya başlamak çok güzel. Arkadaş olduk 💕