Kızim genel olarak da mızmız bir çocuk ama bu ara aşırılaştı. Her şeye ağlıyor. Uykudan kalkınca ben odadan çıkınca sürekli her şeye ağlıyor ve çok yıpratıcı oluyor. Beynim uyuşuyor gün sonunda. Bu dönemin bı ozelligi mi acaba? Belki de dişten bilmiyorum dişi de çok zorlanarak çıkarıyor. Öneriniz varsa alırım.