teachermom5 Domates mı biber mı tercih ettiniz ben daha domates tadımı yapmadım biber acı olur mu bilemedim
momas teachermom5 ben og den çok ürün alıyorum ama salça almak istemedim. Pahalı bir kere. Evde kendim biber alıp yapıyorum hemde çok kolay 🤷🏼♀️
ayisit teachermom5 ben kullandım domates ama çok çabuk bozuluyor haberiniz olsun tuzsuz olduğu için. Küçük küçük porsiyonluk ayırıp buzluğa atın
artikbiranneyim teachermom5 almıstım ama bence ayrıca almaya gerek yok diğer salçalarla aynı tuz oranı
rachelgreen_ Sadece domates salçasını aldım ben, şimdiye kadar bir kez kullandım güzel bence en azından organik sertifikası var insanın içi rahat ediyor işte😅
gizememre teachermom5 biber salçasını kullanıyorum buz kalıbına koyup dondurdum bir tane bir tane kullanıyorum acı değil çok da güzel bir tadı var