Miracam Dyson kullanıyorum 1 sene olacak ne bataryasında ne çekiminde bir zayıflık yok 🙂 çevremde 5-6 senedir kullananlar var onlarında çekim güçleri hala aynı ilk günki gibi diyorlar. annemler arnica kullanıyor, başta çok güzeldi 2 sene oldu şarjı artık hiç yetmiyor bataryası neredeyse bitti. Kayınvalideme philips aldık son çıkanlardan bilmiyorum bana çok hitap etmedi, güçlü evet ama bir benim makinem değil 🤓 öncesinde Xiaomi G10 kullanıyordum, ondanda çok memnundum 4 sene sonra onunda bataryası bozuldu maalesef.