Tecrübeli annelerim, oğlum 18 aylık. Geçen yaz mayo bezle üstü kapalı simitlerle bir şekilde idare ettik. Bu yaz artık ayaklandı kum oynamak isteyecek falan şu kollu mayolardan mı kullansak terletir mi ya da çabuk kuruyor mu çok kararısızım. Güneşten nasıl koruyabilirim. Bir de denize girerken kolluk mu kullanalım yine içine oturulabilen simitlerden mi? Yardımlarınızı bekliyorumm