Arkadaşlar bebeğime hem emzirip hem destek mama veriyorum. Mamasını 2 ölçek hazırlıyorum ama hep 20 ml kalıyor çöpe atmak yazığıma gidiyor. Oyuzden ayrı bir kaba hazırlayıp 50 ml biberona alıyorum kalanı da buzdolabına saklıyorum.kalan 20 ml bir daha ki hazırladığım mamanın üzerine ekleyebilir miyim bilgisi olan varmı?