tamamdedik Kizlar bebegim 6,5 aylik. 2.aydan beri duzenli âdet görüyorum fakat son adetim 15 gun gecikti. Hamile olma ihtimalim yok gibi, korunuyoruz. testte yaptim negatif. Neden bu kadar gecikmis olabilir yasayan var mi
O1Anne tamamdedik benimde bu ay gecikti 15 gün falan oldum sonunda bu mevsim geçişlerinden dolayı olur
karaggoz Bemikss ay benimde bu ay 8 gün gecikti hala olmadım 20 aylık bir kızım var ikinci çocuk için hiç hazır değilim ya eczaneden adet sökücü aldım artık