melosunuzz
melosunuzz Cnm ben de tam iki ay önce ikizlerimi doğurdum. Ve sütüm yok denecek kadar azdı yoktu da diyebiliriz. Gaz yapmasın diye yediklerime dikkat ediyordum boş su içip süt yapan çaylar içiyordum Rezene hâlâ içerim. Olmuyordu artmıyordu her gün sağıyordum olnuyordu . İki gündür ikizlerimi doyasıya emziriyorum çünkü artık ne bulursam gaz yapar yapmaz demeden yemeye başladım . Bulgur pilavı nohut . Her sabah Rezene çayı ile başlıyorum. Ardına küçük tencereye kurudut, kuru vişne, kuru elma , kuru erik atıyorum şekersiz bir hoşaf yapıyorum. İki gündür geceleri de sağım yapıyorum . Ve bebişlerin emmesi gerekiyor süt olsun olmasın emdiklerinde süt gelmeye başlıyor. İnanılmaz takıntı haline getirmiştim . Aştığımı düşünüyorum 💙damla damla akan sütüm az önce tazyikli akıyordu. Bir de bana iyi gelmeyen insanları hayatımdan çıkardım sadece bebeklere odaklandım . Stres en büyük etken sütün azalmasında