nnoktaa Güzel annişkoslar haydi biraz kişisel bakımlarımızdan bahsedelim. Doğumdan önce maskeler peelingler cilt bakımları kremler losyonlar.. Doğum sonrası yüzümü yıkadığımda şükreder oldum. Sizde durumlar nasıl? Vakit ayırabiliyor musunuz?
gizememre nnoktaa doğumdan önce her gün maskeler peelingler en temiz cilt markası hangileri hiç kaçırmadan takip ederdim 😂 doğumdan sonra da geçen de bir maske yapayım dedim unutmuşum nedir nasıl yapılır elim ayağıma dolandı 😂 ah bebeler canları sağolsun 💖
zeynepcy1 nnoktaa ben sadece yüzümü yıkar ve nemlendiririm. Doğumdan sonra da öyleyim🥰 serum ve nemlendirici
LezizeNine gizememre nedir nasıl yapılır elim ayağıma dolandı Allah seni 😂😂😂 aynı durumdayım ben de öyle oldum yavaş yavaş yapıyorum ama 😌😂
gizememre LezizeNine evet artık büyüdükçe daha rahatladım hatta izliyor kızım da beni hoşuna gidiyor 😂
LezizeNine gizememre benim oğlum benden korkmuştu kağıt maskeydi benim ağladı baya mecbur çıkarmıştım 😂
Uraztos nnoktaa doğumdan önce bakkala makyajsız gitmem tabiri vardır o bendim. Tırnaklarım hep bakımlıydı saçlarım kıvırcık çok güzeldi. Hamilelikte saçlarım düzleşti 🤷 kaşlarım ido gibiydi çocuğu uyuttum şimdi kendim almaya çalışıyorum yani arada tırnak kesiyorum yüzümü yıkıyorum girebilirsem duş daha n’olsun hiç olmazsa 3 ayda bir hijenik mendil kullanıyorum Rabbime hamdüsenalar olsun 💖
tugces09 nnoktaa duşa gireceğim zaman eşimle oynuyor olur. Bende kas bıyık yüz alırım maske yaparım duşa girerim saçıma bakım yaparim.. çalışan bı anneyim sabah kızım uyurken kalkar saçımı makyajımı yaparım ojemi surerim. O şekilde hızlı hızlı hallederim hep
helloandmom tugces09 aynen bende öyleyim genelde bütün işlerim akşama kalır oje daha sürmeye başlamadım belki kokusu rahatsız eder diye onun dışında duşta maskemi falan yaparım
ebrarebrubayram Yemek yapıp yiyebiliyorsak ne ala:))))) amaaaa Olsun bugünlr bir daha geri gelmeyecek
Asyaveannesi04 nnoktaa doğumdan öncede süslüydüm doğumdan sonra da hiç değişen bir şey olmadı, bebemi uyuttuktan sonra yine yaptım, eşim bebeğimize baktı maniküre, pediküre de gittim
[silindi] nnoktaa hamilelik ve emzirme derken vitaminlerimiz çekildi diye midir alnımda bir tane çizgi çıktı ve kaz ayaklarım arttı moralim bozuldu. Emzirme biter bitmez deli gibi bir cilt bakımına başladım görenler sana ne oldu nasıl bir gençleşme diyorlardı (umarım doğru diyorlardı😂) şimdi yaz bitince güzellik merkezi işlerine de başlamayı düşünüyorum 😅
Dedektifgadget nnoktaa aynı ya birde sanki cildimin yüzümün ışıltısı gitti yüz aydınlatıcı peeling önerisi alırım 🥹