jasminebk ayyyhic sormayın yaaa. Geçen sene bu zamanlar 70 kiloydum şu an 80im. Evet 70te çok düşük bir kilo değil ama ben o kiloya 110dan düştüm o yüzden bence gayet düşük bi kiloydu ama kışın hep yedim ve aldım maalesef. Ramazanda verdim 7 kilo, onu da olduğu gibi aldım. 15 20 gün diyet yapıyorum sonrasında yemeye bi başlıyorum verdiğim 2 3 kiloyu da alıyorum yani. Saçma sapan bi döngüye girdim.