Kızlar bebegim 14 günlük basta sarılıktan korkup sık sık emzirdim sagdım emzirdim sükür bir sıkıntı olmadı ama suan o pompanın etkisi midir nedir sütüm asırı geliyor bebeğim tıkanıyor öksürüyor benim için de onum için de cok yorucu ne yapsam sütüm normale döner bu durumu yasayan var mı ikinci olarak bebegim mideyi full kusuyor kac dr götürdüm bir şey yok dedi ama fıskırarak kusunca ben de kötü oluyorum o da yorgun düşüyor gibime geliyor cok emzirmemeye calısıyorum ama aglıyor meme istiyor ne yapmam gerekir