obirmucize Arkadaşlar havalar ısınmaya başladı bebişlerinizi nasıl giydiriyorsunuz acaba bana kalın giydirmemi söylüyorlar bebeğim üşüyormuş bu arada havalar sıcak ev içerisi ise 21 veya 22 derece
birerkekbirkizannesii obirmucize 21-22 derecede iç zıbın üstüne uzun kollu tulum yada pıjama takımı yeterlı, suan evımız 25 derece şort tısort gıydırdım
tospikannesi_ obirmucize 21-22derece çok iyi Pijama takımı olabilir. Bizim dışarısı 33 ev şuan 29.5 resmen ev diye yaşanmaz çocuğum donla geziyor 🤣
Pamukhanim_ obirmucize bizim evin içerisi de 21-22 derece uzun tayt üzerine t-shirt giydiriyorum 2 gündür gündüzleri terliyor çünkü uykuda falan akşam da 1 tog uyku tulumu ile uyuyor
user33 obirmucize evinizin derecesi eğer bu sekildeyse uzun kollu giydirmelisiniz tulum olabilir üstünü normal örtü ile örtün ne kalın ne ince olsun nerde yaşıyorsunuz istanbulda evimin içi suan 27 derece
obirmucize tospikannesi_ şöyle ki ben hala kısa kollu şort giydirmiyorum bile ince uzun kollu olanlardan giydiriyorum bebeğim 9 aylık üşüse ben bilmezmiyim ki
obirmucize user33 uzun kollu giydiriyorum cnm gün içerisinde evde öyle geziyor gecede pijama takımı var onu giydiriyorum üstüne ince yorgan örtüyorum
tospikannesi_ obirmucize uzun kollu pijama takımından bahsettim zaten 21-22 derece bir bebek için ideal göğsüne dokunup anlarsınız üşüyor mu iyi mi diye
duruislife obirmucize ev 26-27 derece (istanbul) evde şort kısa kol dışarda müslin kısa kollu tulum giydirdim bugün
obirmucize Altına birer kat daha giydirmem gerekiyormuş arkadaşlar ben üşümediğini ve havaların da evinde derecesinin iyi olduğunu söylüyorum ama anlaşılmıyorum
tospikannesi_ obirmucize hayır ya havale geçirtecek çocuğu onu söyleyen kim.annesi sensinsen nasıl istersen öyle olur başkaları burnunu sokmasın. Ayrıca bebek soğuktan değil sıcaktan hasta olur unutmayın
obirmucize tospikannesi_ anladım cnm acaba bende mi sıkıntı var diye düşünmeye başlamıştım valla bencede anlarım yani 😊
obirmucize tospikannesi_ ayyy sağol cnm kendimden şüphe etmeye başlamıştım artık üşüyorsa ben mi hissetmiyorum acaba diye ama çok sağol aynı şeyi düşünüyoruz
ataberk25 obirmucize bugün 2 aylık olduk ince kolsuz bi zıbın ve ince bi patikli tulum giydiriyorum ama tulumun altına bi çift daha çorap giydiriyorum ayaktan soğuk almasını istemiyorum
obirmucize ataberk25 atlet ince uzun kollu takımlardan ve çorap gün içerisinde böyle gezidiriyorum cnm bende
tubiktubikk Evimin içi 26.7 derece şu an. Bebeğim 2 ay 4 günlük zıbın üzerine kısa kollu şortlu tulum giydirdim
Rosebud10 Bizim ev de 27 tişörtlü zıbın ile eşofman altı giydiriyorum ama bizimki çok sıcağı sevmiyor arada tek zıbınla duruyor uyurken üstüne müslin örtüsü örtüyorum