aybrtug Oğlumun alnına dikiş atıldı dikişler alındı kabuk tutmuş oğlum biraz kabuğu koparmış kantoron yağı sürüyorum iyi gelir mi iz kalır mı anneler
Hernasipvaktineesirdir aybrtug bi arkadaşımla aynı ameliyatı olmuştuk ben düzenli kullanmıştım o hiç kullanmamıstı benden 1 yıl önce olmasına rağmen benim çok hafif iz varken onun daha fazlaydı.
aybrtug Hernasipvaktineesirdir nasıl kullanmıştiniz sabah öğlen akşam mı yoksa aklınıza geldikçe sürdünüz mü güneşe çıkmarmayın sürdükten sonra demişti biri
Hernasipvaktineesirdir aybrtug ben aklıma geldikçe sürdüm ve evet yüzümdeydi ameliyat ama ben kışın ameliyat olmuştum çok güneş maruziyeti yoktu yazın belki farklı olabilir güneş görüyorsa yine de dikkat edin siz
Beyzaveduru Güneş o izlerin daha çok koyulaşmasına ve kalınlaşamasına sebep olur. Mutlaka güneş kremi kullanın. Kantaron yağı da iyi gelir ama plastik cerrahi doktoruna gösterip iz kremi isteyin özlelike
ftmylm aybrtug doktor önerisi ile iyi bir iz kremi de kullanabilirsiniz ama doğal kantoron yağı bu konuda gerçekten mucizevi annem kendisi yapıyor oğlumun dudağı yarılmıştı açık yaraya bile iki gün kullandım şaka gibi kapandı gitti dudak hiçbir eser kalmadı