Audrey_ 8 aylıkken olmuştu . Bende gözümde çok büyütmüştüm hiçte öyle olmadı . Özel klinikte oldu . Uyuşturduğu sıra baya ağladı sünnet olurken hissetmedi bile. Uyulukluk geçince biraz huzursuzdu . Çok aşırı ağlamadı . Ertesi günde hafif huzursuzluk vardı. Ağlama olmadı . Diğer günler hiç bilmedi bile . Doktordan doktora değişiyor. Bakım olarak dikişliydi bizimki ama doktor sarmadı , kaka yapmadığı sürece altını almayın dedi çiş iyileştiriyomuş . Gerçekten öyle . Beze yapışmaması içinde bezide pipiyide zeytin yağıyla yağladık . Emeklediği için 2 bez taktık .