hemshireanne Yaşayan var mı? Ben yaşadım tedavi oldum tam iyileşmiştim aslında doktorda bir risk olduğunu söylememişti bana. Hiç beklemediğim anda suyun geldi 34. Haftada doğum yapmıştım. Yaşayanlar sizde nasıl oldu zamanında mı doğurdunuz yoksa erken mi?
brvnkr hemshireanne bende çok vardı enfeksiyon sureklı acıle gıdıyordum Kanamam oluyordu ama şükür 38 .2 doğum yaptım
nkygsz hemshireanne benimde vardı 37+4 de doğum yaptım.Ama öncesinde de sancım çıkıyordu nst de sürekli gerçekten doğumu tetikliyor
Ayyildiz35 hemshireanne merhaba ben ilk gebeliğimde hem enfeksiyon geçirdim hemde kum döktüm. sezaryen ile 39+2 de doğum yaptım
080922 hemshireanne geç doğumum oldu ama maalesef bebeğe geçti enfeksiyon hastane de yatmak zorunda kaldık
ilaha9090 hemshireanne Bende de oldu enfeksiyon,kanima da gecmisti hatta.Ates,bobrek agrisi vardi.Ondanmi bilmiyorum 2 aysonra suyum gitmis bebek susuz kalmis.Kontrole gittigimde acil sezeryene alindim.35+4 haftalik.
hemshireanne ilaha9090 enfeksiyon tetikliyor ama herkesde vaktinde doğum yapmış bende anlamadım gitti neden erken doğum yaptığımı.