Kendi üzüm bağımız var yaprak sarmanın ustasıyım diyebilirim, eğer yaprak çok taze ize yani baya ince ise içini pişirin biraz çok değil daha sonra ocakta yarım saat kısık ateşte pişer zaten. Ama eğer salamura yapraksa çiğden de yapabilirsiniz. Ama ben her zaman 1 çay bardağı suyla suyunu çekene kadar pişiririm az biraz. Sarmanın lezzetli olması için, bol soğan doğramalısınız. Zeytinyağı bol olmalı, içine de pul biber kimyon tuz kuru nane koyun nefis olur.