utkummm İlk olarak öğle emzirmelerini azalttım emzirme azalınca süt azalıyor bu yüzden çok ağrım olmadı.
Sonra gece 4 kez emziriyorsam 2 kez emzirip bir kez emzirmeden bir kez de su vermeyi teklif ediyordum.. 15 aylık olmadan öğle emzirmelerini bıraktım gece 1 kez emziriyordum o da uyku ya geçiş için 15 aylık olunca ki burada eş desteği çok önemli ağlama zamanları çocuğu emzir demeyen biri lazım :)) 15 aylık olduğu gün bıraktık çok şükür hem ağrım az oldu hem oğlum zorlanmadan bıraktı. Şuan uyandığın da su ister sabah ise babası 8 gibi işe çıkar o zaman muz ve ya meyve püresi ile güne başlar. 25 aylık.