Chicco echo twin kullanıyorum çok memnunum manevrası iyi diğer ikiz arabalarına göre az yer kaplıyo. Biraz ağır tabii ikiz arabalarında hafif olan hiç görmedim 15 kilo civarı bi araba. Çok Kolay açılıp kapanıyo. Tek elimle kucağımda bebekle açabiliyorum. 900 ₺ almıştım 7 ay önce yağmurluk hediyeliydi rüzgardan da koruduğu için yağmurluğu da hep kullanıyorum. Tavsiye ederim 😊