aybars1234 zaten yılda 1 2 kez tatile gittiğimiz için çok kasmıyorum ben, ne yerse onu veriyorum, otel tatiline gidersek çorba ve meyve ağırlıklı besleniyor, yaşı daha küçük olduğu için yanınıza kavanoz mamalar ve meyve püreleri alabilirsiniz, bir de bol su ve yoğurt ayran vermeye çalışıyorum, sıcakta pek iştahları olmayabilir, zaten kısa süre kalacağım eve dönünce toparlarım şeklinde düşünmek daha iyi oluyor