Aptanil proysneo kullanırken hic bu sorunu yasamadim kizlar ama hipp organik combiotic gectim ilk kullanimdan beri biberonda sari sari topaklanmalar goruyorum gayet guzel dairesel hareketlerle karistiriyorum,suyun sicakligi da olmasi gerektigi gibi ama her defasinda bu topaklanma sorunu oluyor. Sizde de boyle mi neden oldugunu bilen var mi ? Aptamil de hic yasamadim ama daha temiz icerikli diye hippe geçtim