Biz hayatı çok hızlı yaşıyoruz gerçekten . Hep çok hızlı çok heyecanlı bir bebekti bu geçmeyecek mi?Yakında 3 yaşına girecek oğlum ❤️. Dakikada 5 6 kez yavaş dediğimi bilirim . Çok evhamlı bir insandım düşse bir yerini çarpsa panik olurdum ama o kadar alıştım ki artık çoğu zaman tepki vermiyorum . Bunu sadece çok hareketli çocuğu olanlar anlar bence . Dün kaldırımda yürüyoruz yaşadığımız yer sakin ve serbest bir yer . Berbat bir belediyesi var kaldırımlara ağaç için kare şeklinde çukurlar açmış 1 karış derinliğinde. Yıllardır öyle boş duruyor 🙄 oğlum yürürken taş topluyor çiçeklere bakıyor serbest geziyor yani . Bir sürü çukur atlattık kendisi de çoğunlukla dikkat ediyor artık . Bi çukura gelince çiçeğe bakacam derken içine basıyordu tuttum dikkat et oğlum dediğim ikinci çukurda yine çiçeğe bakıyordu koşarak 🤦♀️ dikkat et oğlum yavaş diye seslendim karşıdan gelen kadın yanımızdan geçtikten sonra aaaayyyyy bu ne sorumsuzluk o daha bebek dedi arkadaşına . Sizce öyle mi ? Oğlum aşırı hareketli benim onu durdurmam için gerçekten bağlamam gerekiyor .