acemiaanne zeytinyağı koyun mamasına bizde ilk Aptamil prematil mama ile başladık küvezdede yağ koyuyorlardı evdede devam ettik gaz problemi çok yaptı bizde bitmesini bekledim mamanın bitti gibi sma geçtim oda gaz devam etti hipp aldık şükür bunda iyiyiz anne sütü +mama ile besleniyoruz