Bernur_GT Kuzular gs- fb derbisi başladı GS mi FB mi biraz havamız değişsin... Tabii ki GALATASARAYYY
Eesmaaanur Bernur_GT ben iki takımı da tutmuyorum. Trabzonluyum dolayısıyla Trabzonsporluyum ama eşim fenerbahçeli ve ben fener forması bile giydim😂😂 fener kazansın
Fatmanil Bernur_GT galatasaray tabiki 21 sene sonra büyük mac oldu ve kazanan belli cimbom galatasaray galatasaray SAMPIYON❤💛