duygu_aslanalp seda2 benim hamileliğin ilerleyen aylarında kuyruk sokumu ve bel ağrım olmuştu. Dr magnezyum başlattı iyi gelmişti. Doktorunuza danışarak magnezyum başlayın bence geçmiş olsun ve hayırlı olsun :)
seda2 damlaozzz gerçekten bel ağrısı olanın oğlu mu oluyor batıl ama merak ettim çevrem biraz bana boyle şeyler söylüyorda ahaahha
seda2 damlaozzz Allah bağışlasın ama ilk hafta oldu benim bel ağrım şimdi yok acaba yerleştiği için mi kızımda hiç bel ağrım olmadı
damlaozzz seda2 Benimde ilk haftalarda olmuştu yerleşmeden sanırım dediğiniz gibi çünkü ben sonrasında hiç bel ağrısı yaşamadım