bahartoybiyik oglum 4.5 aylik Dogum kilosu 3700 Guncel 7600 Ay kontrolunde 300 gr almisti Bu ay 15 gunde 100 gr almis sadece😔 Anne sütü ile besleniyor kilo alimi bu kadar yavas olmasi normal mi Mama takviyesi yapmalimiyim sutum yetmiyor olabilir mi
balkan77 bahartoybiyik bana doktorum 3 ayından sonra 1 kilo değil 500 gram alır demişti kilo alımı yavaşlar demişti o yüzden üzülme kilosu gayet iyi bence benimde 1 ay boyunca hiç almamıştı
balkan77 bahartoybiyik oğlum 4 ay 3 günlük 8700 kilosu doğum kilosu 4100 o yüzden senin bebişinde kilosu gayet iyi bence üzülme
3kedili2bebekli bahartoybiyik bu aylarda bebekler artık ayda ortalama 200-400 Gr arası alır yani gayet normal almış bebeğiniz
1kuzuannesi bahartoybiyik persentilde kilosu iyi maşallah💗 atak dönemi olabilir annesi 4. Ay atağı zor geçiyor beslenme reddi düzen bozukluğu olabiliyor. Aylık kilo alımı az gibi olmuş ama doktor zamanla kilo alımı azalacak demişti bize zaten toplam 400-500 gram bile alabilir diye sizin bebişin kilosu iyi olduğu için yeteri kadar almıştır belkide bu ay.
bahartoybiyik 1995deniz Dolu dolu mu olmasi gerekiyor peki sadece sabah bezleri cok dolu oluyor birde 2 gune bir kaka yapiyor onuda asiri cok yapiyor
bahartoybiyik balkan77 İlk 2 ay guzel aldi ama son 2 ay yarim kilo bile almadi 😔 boyu uzuyor herkes zayiflamis bu cocuk diyor kafama cok takiyorum
bahartoybiyik 1kuzuannesi Meme reddi gecen ay yasadik cok zordu sadece uykuda emdi Bu ay asiri hareketlendi belkide ondamdir ama 100 gr cok az geldi bana insallah doktoru birsey demez
imaddesi bahartoybiyik 5 aylıkken doğum kilosunu ikiye katlaması yeterli. Kilosu yeterli kafanıza takmayın
svd97 bahartoybiyik herkesin ne dediğini hiç önemsemeyin ben doktorumun söylediğine ve doğduğu persentilden aşağı düşüp düşmemesine bakıyorum ayrıca boy uzaması daha iyiyse daha iyi beslendiğini gösterir boy için extra proteine ihtiyaç vardır ( hemşire bir annenin tavsiyesi)
balkan77 bahartoybiyik kim demişse öyle ağzına patlat ☺️ çocuğun sağlıklı ise sorun yok ve kilosu gayet iyi bizim toplumumuzda kilolu olan bebek daha sağlıklı algısı var asla öyle bir şey değil senin bebeğinin kilosu gayet iyi canım boya gitmiştir benim de almadı 1 ay hiç kafaya takılacak bir şey değil
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bahartoybiyik Mama takviyesi yapmalimiyim Mama takviyesi gerekseydi söylerlerdi diye düşünüyorum
aysebb bahartoybiyik Mamaya gerek yok zaten 4. ayla birlikte kilo alımı yavaşlar. 200-300 gram alsa kafi. Normal bir durum yani ilk 3 ay gibi olmayacak hep az alacak bundan sonra
huda1903 bahartoybiyik benim oğlum 9 aylık 7 kilo 900 gram sadece emiyo 3 ayından sonra çok az almaya başladı
duruislife bahartoybiyik benim kızm 10 ay 5 günlük 7450kg doğum kilosu 3460😅 kilonuz ayına göre fazla bile kilo alımınız hızlı gitmiş 3-4.aydan sonra yavaşlar zaten çok normal
user33 bahartoybiyik günlük cisli bez sayısına dikkat edin emzirdikten sonra keyifliyse doymuştur bu aylarda normal olabilir her bebek farklıdır ama doymadığını düşünüyorsanız emzirdikten sonra 1-2 ölçek mama teklif edebilirsiniz
bahartoybiyik user33 Cisli bez kafami cok karistiriyor Dolu dolu mu olmali tek çiş mi yaptiginda 1 bez saymaliyim