bebeklihomee Bebişim 39 günlük oldu bu süreçte canım çok sıkıldı evde bugün hava 29 derece rüzgar yok gösteriyor bebeğimle sahilde tur atsak hasta etmeyiz değil mi ? Nasıl giydirmeliyim onada banada iyi gelir diye düşünüyorum acemiyim ne yapsam bilemedim 🤦🏻♀️
beybitolat bebeklihomee 1.ay aşımızı olduktan sonra dışarı çıkarmaya başlamıştım tam o gün ve o günden beri hergün dışarıya çıkarıyorum şuan 4 ay 10 günlük. Kış çocuğu olmasına rağmen hep çıkardım. Çok iyi geliyo hiç bişey olmaz. Havalar güzel çokta kalın giydirme bence
Mnli bebeklihomee biz istanbulda kırk uçurmaya bebek sahile gitmiştik aralık ayıydı hava aldık geldik mis gibi
sheryy 43 günlüğüz. Ben her gün dışarıdayım :) merak etme bir şey olmaz havalar ısındı bol bol çıkart bebişi rüzgar almasın yeter aç ellerini ayaklarını güneş görsün mis gibi
bebeklihomee beybitolat onada iyi gelir bence hava almak hastane vs dışında pek çıkartmadım artık alıştırayım diye düşünüyorum
tugces09 bebeklihomee benim kızım Ağustos sonu doğmuştu Ekim ortasında sahilde gezdik biz. Muslin uzun kollu takım giydirmistim üzerine de muslin örtü ortmustum…