Kızlar selam biz ahşap beşiklerden kullanıyoruz 70×110 ebatında. E kızımın da boy oldu 73 cm gün geçtikçe sığmıyor. Yatay yatmak istiyor uyurken dönemiyor rahatsız oluyor. Ne zaman normal yatağa geçtiniz? Şöyle de bir durum var şu an bebeğime oda yapma şansım yok. Evimiz 2+1 bebeğime kvalidem baktığı için odanın birinde o kalıyor . Yardım ne yapmalıyım 🧐