9 aylık oğlum doğduğu günden veri temas sevmiyor. Zaten ağustosta doğduğu için sıcaktan çok da temas edemedik ama daha 1 haftalıkken bile koynumda yatmak istemezdi kendi ayrı yatağını istiyordu.
Hala öyle, sarılmayı okşanmayı sevmiyor. Elini tutuyoruz mesela hemen çekiyor elini. Ama kendisi tutarsa sorun yok veya kendi dokunur bize ama biz ona dokunamayız.
Değişir mi sizce? Şöyle doya doya sevemedik bi.