elizz_momm Ben bi türlü başlayamadım açıklanmadığı için ama açıklandıktan sonra da kısa bir süre kalacak bir de araya bayram girdi nasıl yapıcam bebekle bilemiyorum😂 ama hayırlısı yeter ki güzel bir yer çıksın🥲
sinemmm90 elizz_momm Vallahi biz kibristayiz dün aciklandi eşim uzman sadece 1 valiz kıyafet var başka hiç bişey yok şükür inşallah sizedee hayırlı yerler çıkar inşallah canım
gulnazaslan elizz_momm bizde akçakaledeyiz 2 ay önce il içi atama oldu .bir yardım yoksa ve hele bebek varsa taşınma aşırı zor 🥲
teacherikizannesi elizz_momm biz biraz yaptık topladık ama hala var tabi. Sadece hafta sonları topluyoruz ikiz bebeğim var. İnş artık açıklanır sonuçlar
metemom_ elizz_momm topladım az kaldı bu gün de montları falan toplayıp halı yıkayacağım terasta bebekle çok zor sırtımda kanguruya koyup yapıyorum maalesef
sadeliktenyanabiri Bizde uzatma verdik. O yüzden toplanamadım hiç. Dediğin gibi açıklandıktan sonrada bayram ve çok az zaman var. Ne yapacağım bilmiyırum.
sencokbiliyon elizz_momm ben de hiç bir şey toplamadım. Neyi bekliyorum onu da bilmiyorum ama aşırı üşeniyorum 🥴 Aşırı aşırı aşırı eşya var. Balkonlar bile tıka basa
whiteblack Hakkınızda hayırlısı olsun biz Diyarbakır dayız çalışma şartları çok iyi ve rahat eşim jöh te