mombabe 8 aylık mama ile besleniyoruz her marka denedim bir türlü içemedi sevemedi hipp hariç. Hipp de kabız yapıyor bazen. Bu markayı hiç vermedim. Kullananlar nasıl ??
ikioglus Aydan itibaren kullanmaya başladık prosyneo gaz kabız vs yapmadı hiç kilo alımı da güzel. 3 numarasını kullanmaya devam ediyoruz