Benim oğlumda da vardı. Şu anda 3 aylık son bir aydır şişmiyor hiç şükür. Siz de anlarsınız zaten , testis daha şişik oluyor. Sünnete engel değil fakat müdahale olması gerekirse ikisini bir arada çıkarıyorlar.sorun degl benim için sünnet olsun dersenz olablr yani. Ama hidrosel geçmezse küçük bir operasyonla onu da ameliyat edebiliyorlar bilginiz olsun, iki ayrı işlem olablr yani.