yumamiii Aniden bıraktım ve çok şişti. Ne yapmam lazım sağarsan çoğalır diyorlar bie ilaç varmış adını bilen var mı?
Feyzosumunannesi yumamiii @dayes de aynı şeyleri yaşadı, ilaç kullanmıştı diye hatırlıyorum,görünce yardımcı olacaktır. Çok geçmiş olsun 🌸
soncahilbukucuu yumamiii ada çayı tüketin. Bide südyeninize beyaz sabun rendeleyin ateşi alır hemde sütü keser
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yumamiii ben çok az salon yaparak rahatlamıştım zaten 3 gün sonra da rahatsız etmemeye başladı. Birde adaçayı da keser diyorlar