Ateşiniz var mı mastit genelde ateş yapıyor, göğsünüzde kızarık bir bölge var mı ona da bakın mutlaka. Benim mastit belirtilerim bunlardı bide göğsümde bir bölge çok sertti ama siz de sertlik yokmuş. Bana masaj ve duş iyi gelmişti sık sık sağım yaptım o şekilde geçti. Forumda bir hanımefendi soğuğun daha iyi geldiğini yazmıştı onu da deneyebilirsiniz. Çok geçmiş olsun mastit acısı çok fena 😥