esraa_20 mutlulukkkzamani doktorlar 2 aydan sonra başını dik tutabiliyorsa kullanmanızda sakınca olmadığını söylüyor bebeğiniz 3 aylıkmış nerdeyse dönecek zamana gelmiş ben kendim 1.5 aylıkken kullanmaya başlamıştım ama bebeğimin durumuna bakarak hala da kullanıyorum şu an 5 aylık
mutlulukkkzamani Rabia_annesi kızım 6.aya gidecekti kullandım bunda kaynanam kullan birşey olmaz diyince sormak istedim
eymenku Ben kullanmaya başladım aldığım kanguru da 3.5 ay ve 7 kiloda tavsiye edilir diyor ama ben 15 gün önce başladım öncesinde kucağımda minik minik oturmaya alistirdim baktım bebiş gayet rahat kanguruya taktım öncesinde de sling kullanıyordum zaten
newmo Bebeğim 3 ay 7 günlük kullanıyorum başını dik tutabiliyor ama tüm yükü vermiyorum elimle poposunu tutuyorum alttan bebek arabası zor geliyor çıkarmak merdivenleri indirmek