Aselinannesi0655 humakusuu bi arkadaşım var ilk cocuk 2020 dogumlu İkincisi de 2025 dogumlu o da her ay 1500 alacak mı
Aselinannesi0655 humakusuu arkadaşım aramış ona iki çocuğun da 2025’te doğmuş olması gerekiyor gibi bir şey demişler hayır yazması için sadece tek seferlik 5000 alacaksın demişler
Mira12 humakusuu merhaba benim 3 çocuğum var büyük oğlum 2020 doğumlu ikincisi 2022dogumlu şimdiki bebeğimde 2024 8 ay doğumlu bende başvursam alır miyim
sultan524_ biricik2602 sizin hesabınıza para yattı mı peki biz hiç eşimin hesabına bakmadık ben çalışmıyorum 300 TL aldı ikinci çocuk olsa da 600 oluyor normalde
biricik2602 sultan524_ bnm hesabıma yatmadı eşime yattı sadce başvuru yaparken onun e devlet şifresini falan vermiştik bnm Telefon yanımda değildi
yildizztozu Aselinannesi0655 ben 144 ü arayıp sordum bunu 2025ten önce doğan çocuklarda sayılıyor benim 4. Bebeğim 50 günlük aylık 5000 alacaksınız dedi
ilaydasrin_1 Mira12 2025 doğumlu çocuğunuz yoksa alamıyorsunuz maalesef. 1 Ocak 2025 itibari ile doğan çocuklar için geçerli.
sdemir0652 Ahsensmom_ merhaba size yattı mı para bize de yatmadı bankaya mi gidip sormamız gerek acaba bide bu süt parası falan alabiliyor muyuz o ayrı oluyor sanırım bu doğum parasından
hayaljm91 sdemir0652 daha banada yatmadi kiz ptt ye yatan parayı çekersen dogum yardimi parasından kesiyorlar
sdemir0652 hayaljm91 nasıl yani süt parası mi oluyor o ondan mi kesiyorlar. Cekmeyelim bari o zaman ne saçmaymis 😃 doğum parası hangi bankaya yatıyor?