7 aydir meme reddi var. Bi sekilfe uykuya dalarken emzirdim. Uzun zamandir geceleri uyunıp emmiyor. Sağıp veriyorum içmiyor. Yatiriyorum acliktan tekrar uyaniyor. Bu böyle sabaha kadar sürüyor. Denemedigim mama biberon kalmadi biberonu tutmuyor. Ne yapacağımı sasirdim. Sadece emziği aliyor. Sanki doymak ister gibi onu emiyor. Artik kafayi yemek üzereyim nolur bi fikriniz varsa yardimci olun