uncorn Kızlar bebeğim 8 aylık oldu olalı geceleri sürekli uyanır oldu sürekli memede olmak istiyor geceleri pert oldum artık ya cidden uykusuzluktan gece ağlıyor ama yine de uyumuyor diş diyecem diş etlerinde hiçbir belirti yok pert oldum pert
babyboy_35 uncorn atak var o ayda sabahtan geceye 0 uyku yaptığını biliyorum şimdi 14 aylık oldu ama bu aya kadar en zorlandığın ay hangisi diye sorarsan 8. Ay derdim yeni doğan dışında çabuk atlatırsınız inşallah 🙏🏻
hemshireanne uncorn aynen bizdede 9. Aya geçer geçmez başladı rahatsızlıklar uykuya zor dalıyor yanımda uyutup öyle yatağına koyuyorum. Gece yada sabaha karşı uyanıncada yanıma alıyorum öyle uzun uyuyor. Bizdede diş belirtidi yoktu şuan 9 ay 10 günlük dişi görünmeğe başladı. Muhtemelen sizdede diş yüzündendir
Kupeklergiremez Atak falan boş iş uydurulmuş şeyler bence 🙃 acıktığı için uyanıyordur gece uyutmadan önce karnını iyiyse doyurun gece maması vs verin irmikli meyveli muhallebi yapın gece de uyanınca mama verin uyanmaz
ars9824 Kupeklergiremez 😂😂😂normalde hiö böyle bir yorum yapmam ama sizce bebeği 8-9 aylık olmuş bir anne bebeğinin açlığını tokluğunu bilmez mi annesi bilmiyor siz mi biliyorsunuz benim bebeğimde bu şekilde acıktığınından falan değil huysuzluğundan yapıyor