31+6 günlük doğdu küçük kızım.40gün yoğunbakımda kaldı şu an çok şükür sağlıklıyız.Bebeğiniz kuvözdeyken günler hiç geçmiyor gibi geliyor,eve her boş dönüşünüz sizi daha da üzüyor,aklınız,kalbiniz hep oradadır.Ama sütünüze ve onun sağlığına odaklanın.Ağlama sütün gider diyenleri dinlemeyin ben o dönem o travmayı yaşayamadığım yeterince ağlamadığım için şu an psikolojik destek alacağım süt gitmesin,güçlü olayım diye kendimi çok ama çok yıpratmışım.İki gün üst üste ağladım o kadar iyi geldi ki.