Kızım 8 ay 22 günlük, 3 gündür mamayı reddediyor. Biz uzakta yaşıyoruz annemle babam 2 hafta gelip kaldı onlar burdayken cok mutluydu gidince mamadan kesildi anlıyor mu acaba psikolojik mi? Ben midesi mi bulanıyor diye düşünüp motiss şurup verip öyle denemiştim 1-2 kez şuruptan sonra aldı şimdi onu da almıyor. Mama olarak Aptamil içiyor. Doktora götürdüm reflüsü olabilir diyip Aptamil AR verdi veya tadını beğenmiyordur Hipp combiotic dene dedi. İkisinide aldım denedim asla içmiyor. Gece mamayı içmeyince uykuya dalamıyor. Normalde ek gıdaya ağzını açmayan kızım simdi ek gıda almaya başladı ama çok çok az onu doyuracak miktarlar değil. Marketten püre mama almıştım ondan yedi biraz su içirip yatırdım şimdi onunla doyacak mı? Gece uyanınca ne yapıcam? Uykuluykende denedim mama öğürüyo asla kabul etmiyo, biberon da değiştrdim. Şırıngayla vermeye de calıstım her seyi denedim çıldırıcam. Elim kolum bağlı nasıl çözücem bu reddi. 9. Ay atağı mı bu?